Kundeservice

Kundeservice

Måske kan du finde svar på dit spørgsmål i vores FAQ. Du kan også kontakte os direkte på kundeservice@labpharma.no, hvis du har spørgsmål.

1. Hvordan betaler jeg for varerne? Du behøver ikke at betale på forskud. Du modtager en faktura sammen med din forsendelse og får 14 dages betalingsfrist. Bemærk, at vi aldrig beder dig om at udlevere følsomme oplysninger, fx konto- eller betalingskortoplysninger, eftersom vi benytter os af fakturabetaling. Betalingsfristen er angivet på fakturaen. Ved forsinket betaling er vi forpligtet til at informere om, at de til enhver tid gældende gebyrer vil blive pålagt eventuelle rykkere/påmindelser. Vi leverer kun til adresser i Danmark.
2. Hvor kan jeg købe jeres produkter? Alle de produkter, vi markedsfører, sælges på vores websider. På den måde slipper du for fordyrende mellemled.

3. Hvordan fungerer et abonnement?
Lab Pharma AS har specialiseret sig i at levere kosttilskud. Vi ved, hvor vigtigt det er at have en konstant forsyning af kosttilskud. Alle de kosttilskud, vi sælger, har stor værdi – især ved brug over længere tid.
Derfor oprettes der automatisk et leveringsforløb, når du bestiller et eller flere af vores kosttilskud. Du får leveret din første forsyning sammen med et garantibevis. Du har 30 dages returret, og der er ingen bindingsperiode.
Hver måned, eller i visse tilfælde hver anden måned, får du tilsendt en ny forsyning af det kosttilskud, du abonnerer på. Som regel sender vi din forsyning i god tid (10-12 dage), inden du løber tør.
Der er ingen bindingsperiode på abonnementet, så du kan selv gå ind og ændre i dit abonnement, når du ønsker det.
Vær opmærksom på, at eftersom vi pakker og sender den næste forsyning, 10-12 dage før du løber tør for dit tilskud, har vi fastsat en ændringsfrist, som gør det muligt for os at nå at annullere afsendelsen af en ny forsyning. Husk derfor at ændre dit abonnement, inden ændringsfristen udløber.

4. Jeg har opnået det ønskede resultat og vil afslutte mit abonnement. Hvordan gør jeg det?
Vidste du, at du ikke behøver at afslutte abonnementet, men at du i stedet kan sætte det i bero?
På websitet kan du vælge en ny leveringsdato, der passer dig.Du finder information om, hvordan du administrerer dit abonnement, på en af de fakturaer, du har modtaget. Kig efter vores logo øverst til højre.
Hvis du har en faktura ved hånden, kan du afslutte dit abonnement ved hjælp af afmeldingsskemaet.
5. Jeg har ikke bestilt flere pakker – jeg bestilte kun for at prøve det.På www.labpharma.no kan du abonnere på helsekostprodukter uden bindingsperiode. Vi sælger ikke enkeltordrer, og du skal selv give os besked, hvis du ikke ønsker, at vi skal forsyne dig med yderligere forsendelser:
Enkelt – du finder det produkt, du ønsker, og klikker på “bestil”. Derefter får du leveret din første forsendelse hjem til postkassen. Praktisk – du får tilsendt en ny æske, nogle dage før du har brugt hele din månedsforsyning. Du slipper for at huske at bestille hver måned. Hvis du ikke har brug for mere kosttilskud, skal du bare give os besked.
Trygt – du skal ikke betale på forskud, og du har 30 dages returret ved indgåelse af et abonnement.
Det er nemt at foretage ændringer – uanset om du vil springe en forsendelse over eller afslutte dit abonnement. Du kan anvende det samme skema til udmelding og ændring af leveringsdato.
6. Jeg har ikke modtaget nogen forsendelse. Jeg venter stadig på min pakke. Hvor bliver den af?
Sandsynligvis har du enten oplyst en forkert adresse, eller også har Posten Norge AS lavet en fejl. Vi sender pakker hver dag, og nye bestillinger afsendes inden for 5-10 dage. Vi sender med B-post. Regn derfor med en leveringstid på 5 dage. Hvis du ikke har modtaget noget senest 2 uger efter din bestilling, bedes du kontakte os. Oplys gerne din adresse for god ordens skyld.
7. Kan jeg bestille til flere personer?
Naturligvis. Du kan anvende kontaktformularen til at fortælle os, hvor mange personer du ønsker at bestille til.
8. Er der nogen bindingsperiode, når man bestiller et abonnement på kosttilskud hos jer?
Nej, vi har ingen bindingsperiode. Du skal dog være opmærksom på, at vi har sat ændringsfrister på abonnementerne. Det er ikke en binding, men en frist, som du skal overholde, for at vi kan nå at annullere nedpakning og udsendelse, inden opsigelsen træder i kraft.
Hvis du siger op efter denne frist, skal du beholde og betale den sidste vare, du har modtaget. Vær derfor opmærksom på dette, så du husker at annullere abonnementet i god tid, inden fristen udløber.
9. Er der en aldersgrænse for, hvornår man må handle hos jer, og er der nogen form for aldersgrænse for brug af de enkelte produkter? Du skal være 18 år eller ældre for at kunne bestille hos os. Der er derimod ikke en aldersgrænse på 18 år for brug af produkterne. De fleste af vores produkter egner sig til personer i alderen 12 år og derover, men er du under 18 år, skal en værge bestille på dine vegne og godkende brugen af produktet.
10. Hvilken lovgivning regulerer Lab Pharma AS’ virksomhed?
Lab Pharma AS sælger kosttilskud. Det er en udbredt misforståelse, at kosttilskud og medikamenter (medicin) er det samme. Kosttilskud klassificeres som næringsmidler på linje med fødevarer og drikkevarer og reguleres derfor af den norske lov om fødeproduktion og fødevaresikkerhed m.v. (fødevareloven).Det er derfor den norske fødevarestyrelse, Mattilsynet, der har til opgave at sikre, at vi følger de norske love og forskrifter på dette område. Som udbyder af kosttilskud har vi pligt til at etablere og overholde rutiner for intern kontrol. Det indebærer, at enhver form for salg og markedsføring af vores kosttilskud sker i henhold til norsk lovgivning.
11. Jeg kan ikke finde svar på mit spørgsmål. Kan jeg kontakte jer direkte?Vi anbefaler, at du læser vores FAQ med hyppigt stillede spørgsmål igennem, inden du kontakter os. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, kan du kontakte os på kundeservice@labpharma.no.



© 2015 Lab Pharma AS | Besøgsadresse: Sinsenveien 53 D, 0585 Oslo, Norge | Postadresse: Postboks 4760, Nydalen, 0421 Oslo, Norge | Org.nr.: 997 105 028 | kundeservice@labpharma.no